Klankbordgroep

Ouderbetrokkenheid is voor het Dr. Knippenbergcollege vanzelfsprekend en belangrijk. Via de ouderraad en schriftelijke enquêtes kunnen wij luisteren wij naar wat onze ouders bezighoudt. We betrekken ze ook bij schoolse activiteiten en vragen wij hen om advies.

Een klankbordgroep komt drie keer per schooljaar een avond bij elkaar met de afdelingsleider als voorzitter. Tezamen met ouders, waarvan 1 ouder uit de ouderraad, wordt thematisch gesproken over schoolse aangelegenheden. Voor elke bijeenkomst kiest de school een thema. Aan de deelnemers van de klankbordgroep wordt vervolgens gevraagd om op dit thema te reageren. De thema’s worden tijdig aan u doorgegeven en wij vragen u om uw opmerkingen/reacties en/of vragen vóór de bijeenkomst aan ons door te geven.

De school kent dit jaar drie klankbordgroepen:
 1. Klankbordgroep mavo
 2. Klankbordgroep havo
 3. Klankbordgroep vwo

Mocht u geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan een van deze klankbordgroepen dan kunt u contact opnemen met de afdelingsmanager van de betreffende klankbordgroep.