De leerlingenraad

Zelf meepraten? Dat doen wij graag op onze school. De leerlingenraad is er voor alle scholieren. Mavo, havo en vwo: van iedere leerling proberen wij de belangen te behartigen. Wij vinden het namelijk belangrijk dat er niet alleen óver, maar ook mét de leerlingen zelf wordt gepraat.

De leerlingenraad bestaat uit leerlingen die geïnteresseerd zijn in het meepraten over schoolse zaken. Maandelijks komen wij bijeen om hierover te vergaderen. Met leden in zowel de DMR als MR, hebben wij nauw contact met de directie en kunnen wij daadwerkelijk jouw stem laten horen.

Voor vragen en ideeën kan je natuurlijk altijd bij ons terecht! Wij zijn te benaderen op de volgende manieren:

Instagram account: @knipleerlingenraad

E-mail: leerlingenraad.drknip@gmail.com